tiistai 6. elokuuta 2013

Matkakuumeilua








Enää 5 päivää näihin maisemiin!

8 kommenttia :

  1. Oijoijoijoi... Kuule, jos mä tuun yhteen matkalaukkuun salamatkustajaksi? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi tervetuloa :D Jos mahdut kaikkien bikineitten ja minishortsien sekaan!!!

      Poista
  2. Kaunista! Mä hyppään Daran kanssa sun matkalaukkuun! Missäs muuten noin kauniit maisemat on? Kroatiassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menorcalla :) Se on pieni saari Mallorcan ja Ibitzan lähellä.

      Poista
    2. Oijoi! Mä oon törmännyt Menorcaan jossain ja oon ajatellut, että vois olla kiva paikka! :)

      Poista
    3. Ootkin sitten ensimmäinen kuka on kuullut aikasemmin Merorcasta :D Aina kun oon kertonu meneväni sinne niin eka kommentti "ai Mallorcalle" :D

      Poista
  3. Aijaijaijia! Kade ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata olla, hyppää säkin Daran ja Irinan mukaan matkalaukkuun ;)

      Poista